3. kesäkuuta 2013

Tää postaus on mursu....

.... koska mursut on ISOJA

Oi ku kiva, pitkästä aikaa postaus. Tällä kertaa mulla on vaan yks tekosyy. Obitsu on tullut ja en uskaltanu vaihtaa sitä. No mutta tästä tulee ISO postaus- ekana miittikuvia.

Sellon miitti 6.4.2013:



                                             Eevin Megan mä syön sen ♥ Ja TOKSUUU ♥♥


Toksu villiintyi o.o


Seuraava uhri oli megan :'D


Zoe ja Megan ja ruusut ja ämpäri ja Toksun koira


Toksun koira tarkennettuna


Toksu tarkennettuna


Kaikki kolme taas


Tällä välin Aino oli hääräilly jotain.... Nyt Ainon Ana ja Will


Ana oli mun lapasessa... ._.


En tiiä, oisko toi Veera, Aino vai Eevi tuolla reunassa? ö-o

Mutta tähän loppu nää, aika vähän oli juu :D Mutta ei tää postaus tähän jääny...



Maanantaisia kuvia

Oltiin Epun luona kuvailemassa Sannan kaa :)












 Saman päivän mikroskooppisen pieni KT;




Zoe: Moikka Aimee! Ootko hankkinu uuden peruukin?
Aimee: Ei se ole peruukki vaan Toksu!


Zoe: Aijaa.. ._. *nolostunut*
Tokimi: Hih c;


Zoe: Mooi...
Tokimi: Moi :)


Zoe: Mutta mun pitää mennä, nähdään joskus!
Tokimi: Moikka moi :)
Aimee: Moikka!

                                                                               ~

 Sitten lisää kuvia, asennot on Oonan :)




Mä niin repesin tälle, sano jos poistan :)


Oonan ottama kuva :3


Oonanasennot.com


Sitten uusimmat kuvat...

                                               Alkuun ihan tosi pieni KT; jotta tajuatte ;)

                                                                                 ~


Zoe: Mitäh?


Zoe: Kotini on myllätty! D:
Helmi: Niin, mutta tule tänne...


Zoe: Hmm.. 


Zoe: Onko tämä kaikki minulle?
Helmi: On on :)


Zoe: Se on aivan ihana!

Sitten shootti :) Musa soimaan!



Shoot; My secret































~

Sitten kuvailin Epun kaa :)

Pikku KT väsättiin :)



Zoe: Mitä tehtäisiin?
Kiki: Ollaanko piilosta?


Zoe: Aloitan nyt laskemisen!


Anna: Täältä hän ei löydä minua...


Kiki: Aika hyvä piilo, vaikka itse sanonkin...
heilahti


Aimee: En ennätä muualle... Kaipa tämä on ihan hyvä piilo...


Zoe: 30! Täältä tullaan!


Zoe: Onko tuo Aimee?


Zoe: Kyllä se on! Aimee, minä löysin sinut!


Aimee: Höh. 
Zoe: Mutta alkaa satamaan, mennään sisälle!


Zoe: Kaikki pois piiloista!
Kiki: Tullaan!
Anna: Okei!



~

Jihuu, nyt on postaus paketissa.

Joku terävänäköinen saattoi huomata, että Zoella oli jossain vaiheessa obitsu, ja jossain ei.

Juhlis tulee heti kun on 40 lukijaa :)

Tämä johtuu siitä, että Zoen kaulatappi katkesi. Mutta minä yritän nyt sahata sitä kuntoon, joten niin kauan kuin Zoe on päätön, ei tule postausta. Yritän saada sen kuntoon :>

xoxo Hemli & Zoe

C O M M E N T !



3 kommenttia:

  1. oi kuinka kaunis kuva musta :D:D + ei tarvii poistaa

    VastaaPoista
  2. oi kuinka kaunis kuva musta :D:D + ei tarvii poistaa

    VastaaPoista
  3. Tosi hyviä kuvia! Vaikka joku kuva oli vähän tärähtäny mutta eise mittään :)

    VastaaPoista